Pagina 1 din 2 Â
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
A



Pentru documentația de atribuire accesați link-ul de mai jos:
https://drive.google.com/file/d/1rZ1W_fYpHDSLhWZfd6-WaIvEVfFA3gxN/view?usp=sharing
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


ÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂ
ÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂ
ÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂ


ÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂ
Anunț de participare
Privind lansarea procedurii competitive, conform ordinului nr. 6712/07.11.2017 al MDRAPFE,
cu respectarea principiilor de la art. 2 alin (2) din legea nr.98/2016, pentru atribuirea contractului
de servicii de catering pentru participanții la cele 3 programe educationale – scoala pentru parinti,
gradinita estivala si scoala dupa scoala, 6 loturi, Cod CPV (55520000-1)
Denumire achizitor: Fundația Creștină Diakonia - Filiala Cluj-Napoca
|
Sediulsocial: str. Zambilei nr.7, localitatea Cluj-Napoca, județul Cluj
|
Persoana de contact:Onea Mihaela
|
E-mail:
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
|
Telefon:+40 749 141 204
|
Titlul proiectului
|
“Măsuri integrate pentru comunități marginalizate din Câmpia Transilvaniei”
|
ID proiect
|
POCU/20/4/2/101785
|
Linia de finanțare:
|
Proiect co-finanțat din Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020
Axa prioritară 4: Incluziunea socială și combaterea sărăciei
Obiectiv specific 4.2: Reducerea numărului de persoane aflate în risc de sărăcie și excluziune socială din comunitățile marginalizare, prin implementarea de măsuri integrate
|
Denumire contract
|
Servicii de catering în vederea asigurării hranei pentru participanți la cele 3 programe educaționale – școală pentru părinți, grădiniță estivală și școală după școală
|
Descriere servicii ce vor fi achiziționate
|
Serviciile de catering (cod CPV 55520000-1)pentru participanții la cele 3 programe educaționale – școală pentru părinți, grădiniță estivală și școală după școală, ce se vor derula în comuna Geaca și comuna Cornești, județul Cluj, vor fi achiziționate pe loturi (Lot 1-6), după cum urmează:
|
Loturi
|
Descriere
|
Participanți
|
Perioada
|
Locație
|
Lot I
|
Servicii de catering pentru programul de școală părinți din comuna Geaca
|
8 părinți/sesiune
5 sesiuni în total
|
8.08.2018 – 30.05.2020
|
Comuna Geaca
|
Lot II
|
Servicii de catering pentru programul de școală părinți din comuna Cornești
|
8 părinți/sesiune
5 sesiuni în total
|
8.08.2018 – 30.05.2020
|
Comuna Cornești
|
Lot III
|
Servicii de catering pentru programul de grădiniță estivală din comuna Geaca
|
10 preșcolari
19 zile (aug.2018)
21 zile (aug 2019)
|
8.08.2018 – 31.08.2018
2.08.2019-31.08.2019
|
Localitate Geaca, Grădinița Geaca
|
Lot IV
|
Servicii de catering pentru programul de grădiniță estivală din comuna Cornești
|
10 preșcolari
19 zile (aug.2018)
21 zile (aug.2019)
|
8.08.2018 – 31.08.2018
2.08.2019-31.08.2019
|
Localitate Cornești, Grădinița Cornești
|
Lot V
|
Servicii de catering pentru programul de școală după școală din comuna Geaca
|
20 elevi
21 de zile x 24 luni
|
1.09.2018 – 30.08.2020
|
Localitate Geaca, Școala Gimnazială Geaca
|
Lot VI
|
Servicii de catering pentru programul de școală după școală din comuna Cornești
|
20 elevi
21 zile x 24 luni
|
1.09.2018 – 30.08.2020
|
Localitate Cornești, Școala Gimnazială Cornești
|
|
Tip Procedura
|
Procedură competitivă
|
Tip Contract
|
Servicii
|
Durata Contract
|
De la data semnării pana la 30.08.2020
|
Locul de prestare a serviciilor
|
Comuna Geaca, Judetul Cluj
Comuna Cornești, Județul Cluj
|
Valoare estimată a contractului de servicii
|
Valoareaestimată a contractului este de 199.541,25 de lei fără TVA (la care se adaugă TVA), astfel:
Lotul 1: 3440,35 RON fără TVA
Lotul 2: 3440,35 RON fără TVA
Lotul 3: 3853,21 RON fără TVA
Lotul 4: 3853,21 RON fără TVA
Lotul 5: 92477,065 RON fără TVA
Lotul 6: 92477,065 RON fără TVA
|
Divizare pe loturi
|
Da
|
Ofertele se depun
|
Pentru unul sau mai multe loturi
|
Data, locul și ora-limita de depunere a ofertelor
|
Ofertele se vor depune fizic în plic sigilat, pentru fiecare lot în parte, până la data de 6.08.2018 ora 12:00 la sediul Fundației Creștine Diakonia – Filiala Cluj-Napoca, str. Zambilei nr. 7, localitatea Cluj, județul Cluj.
|
Data și ora de deschidere a ofertelor
|
Ofertele se vor deschide in data de 6.08.2018 ora 14:00 la sediul Fundației Creștine Diakonia – Filiala Cluj-Napoca, str. Zambilei nr. 7, localitatea Cluj, județul Cluj.
|
Clarificări
|
Persoanele interesate pot solicita clarificări referitoare la specificațiile tehnice la adresa de e-mail
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
, până la data de 30.07.2018
Toate comunicările se vor realiza în scris, pe adresa de e- mail menționată.
|
Specificații tehnice
|
Specificațiile tehnice pentru fiecare lot pot fi descărcate de pe pagina www. fonduri-ue.ro. Acestea suntatașate la prezenta achiziție.
|
Pentru documentația de atribuire accesați link-ul de mai jos:
https://drive.google.com/drive/folders/1_Ow12qM59gN6_zOEXLLXUHEJcVoRyPYk?usp=sharing
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂ
ÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂ
ÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂ
ÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂ
ÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂ
ÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂ


La începutul lunii iulie 2014 au avut loc conferinţele de evaluare a primului an de implementare şi de prezentare a metodologiei proiectului "Incluziune socială şi îmbunătăţirea condiţiilor de viaţă ale romilor şi altor grupuri vulnerabile.
JudeţulÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂ BIHOR:
În data de 3 iulie 2014 a avut locÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂ Conferința de evaluare a primului an și de prezentare a metodologiei proiectului. Evenimentul a fost organizat de către Fundația Creștină Diakonia, în colaborare cu Eparhia Reformată de pe lângă Piatra Craiului, în incinta Centrului Lorántffy Zsuzsanna din Oradea.Conferința s-a desfășurat între orele 11 – 14 și a avut un dublu scop: 1) de a evalua primul an de implementare și 2) de a prezenta metodologia proiectului pentru componenta educațională.
JudeţulÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂ CLUJ:
În data de 4 iulie 2014 a avut locÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂ Conferința de evaluare a primului an și de prezentare a metodologiei proiectului. Evenimentul a fost organizat de către Fundația Creștină Diakonia, în colaborare cu Eparhia Reformată din Ardeal, în incinta Vilei Diakoniei Bethlen Kata din Cluj-Napoca. Conferința s-a desfășurat între orele 10 – 13 și a avut un dublu scop: 1) de a evalua primul an de implementare și 2) de a prezenta metodologia proiectului pentru componenta educațională.
CitiţiÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂ aiciÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂ raportul conferinţelor
ÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂ
|