Crearea unei organizații și a unei culturi organizaționale coerente, puternice și eficiente

Fundația Creștină Diakonia – Biroul de Coordonare

Rolul coordonării este de a armoniza activitățile filialelor, de a promova o cultură organizațională orientată spre viitor și de a reprezenta fundația în relațiile sale cu alte organizații și instituții.

Punct de lucru
angajați
localități
Sfântu Gheorghe și împrejurimi

Noi protejăm viața.

Fundația Creștină Diakonia are în prezent 9 filiale, care au fost înființate neîntrerupt din 2010 în Cluj Napoca, Târgu Mureș, Sălaj, Sfântu Gheorghe, Oradea, Brașov, Odorheiu Secuiesc, Zalău și Satu Mare. Prima sucursală a fost înființată la Cluj-Napoca, care a devenit societatea-mamă a tuturor sucursalelor ulterioare.

diakonia_20230306

„Acordarea de asistență tuturor celor aflați în nevoie, indiferent de naționalitate, religie, etnie, sex sau apartenență politică.”

Acordarea de asistență într-un mod uman și profesionist tuturor celor aflați în nevoie


Scopul organizației noastre este de a-i ajuta pe toți cei aflați în nevoie într-un mod uman și profesionist, în conformitate cu spiritul Bisericii Reformate din România.

Scopul nostru este acțiunea, motto-ul nostru: „Fă bine, numai bine, nimic altceva, numai bine, și fă-o bine, numai bine, nimic altceva, numai bine”, sau „Salus aegroti suprema lex” – „Legea noastră supremă este să-i ajutăm pe cei care au nevoie” (Hipocrate), respectând în același timp principiul „Primum non nocere”, sau „Nu face rău înainte de orice altceva” (Hipocrate).

Istoricul Biroului de coordonare


Crearea Biroului de coordonare a fost posibilă prin unificarea organizațiilor filialelor, iar punerea sa în aplicare a fost posibilă începând cu 2010 prin contribuția parțială a HEKS Elveția în cadrul unui proiect pe 14 ani (2010-2013, 2014-2017, 2018-2021, 2022-2024). Scopul Biroului de coordonare este de a crea o organizație și o cultură organizațională coerentă, puternică și eficientă, care să facă organizația în ansamblul ei viabilă și competitivă în condițiile sociale și economice actuale. Mária Borzási a fost primul coordonator al biroului (2010-2011), urmat de Dr. Lajos Hegedűs (octombrie 2011 – martie 2023), iar în prezent Szilárd Tussay este coordonator (din martie 2023).

Coordonarea este responsabilă de coordonarea activităților filialelor (în așa fel încât directorii filialelor să păstreze o independență maximă în luarea deciziilor), de stabilirea unei culturi organizaționale orientate spre viitor și de reprezentarea fundației în relațiile sale cu alte organizații și instituții. În consecință, viziunea noastră este de a fi cel mai bun furnizor de servicii sociale și de sănătate la domiciliu din regiune, iar misiunea noastră este de a servi, an de an, persoanele aflate în nevoie, la domiciliul lor, în zone din ce în ce mai noi ale țării. Scopul nostru este să creștem și să extindem organizația, să oferim asistență la scară largă, în conformitate cu următoarele valori organizaționale: spiritualitate creștină, umanitate, normalitate, standarde profesionale înalte, respect pentru lege, europenism, comportament demn de încredere, evitarea oricărei discriminări.

Consiliul de administrație mare

  • Președinte:Vilmos József Kolumbán
  • Vicepreședinte: Tibor Kiss

Membri

  • Bíró István
  • Szegedi László Tamás
  • Kozma András
  • Ghitea Szabó József
  • Balázs Attila
  • Zsigmond Erika
  • Fekete Emőke

Cenzor

  • Hegyesi Enikő

Personalul biroului de coordonare


Noutăți de la Biroul de coordonare


No posts

Contact


Fundația Creștină Diakonia – Biroul de Coordonare

Kolozsvár, Ponorului utca 1. szám

koordinacio@diakonia.ro

Formular de Contact

Contact Birou de Coordonare